All systems operational


Via deze site houden wij onze klanten op de hoogte bij eventuele storingen en gepland onderhoud.

We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Helaas komen storingen in de keten wel eens voor. We doen in ieder geval wat in onze mogelijkheden ligt om deze zo snel mogelijk te (laten) verhelpen. Jammer genoeg hebben we geen directe invloed op alle storingen, behalve er open over zijn. Daarom informeren wij u op deze pagina zo transparant mogelijk over lopende en opgeloste storingen.

Resolved
Gesprekken vallen weg / Klanten horen agenten niet

Started
07 - 03 - 2022 at 8:00 AM
Status
Resolved after about 3 hours
Affected
Enreach (voorheen Voiceworks)

Impact

Major outage
  • Resolved
    07 - 03 - 2022 at 11:09 AM

    Vanuit de provider krijgen we door dat het vanaf 12:00 beter zou moeten gaan. Mocht dit niet zo zijn kan dit bij ons gemeld worden zodat wij dit door kunnen geven aan de provider. (Graag met voorbeeld gesprekken. Tijdstip/nummer van de beller)

    "Engineers hebben een mogelijke oorzaak gevonden en verholpen. De problemen zouden hierdoor moeten afnemen. Indien klanten nog problemen ervaren na 12:00, graag dit via een ticket bij Support aangeven."

  • Monitoring
    07 - 03 - 2022 at 10:04 AM

    We hebben onderstaande verklaring gekregen vanuit de provider.

    "Op dit moment is er sprake van een mogelijke verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op one-way audio op Managed Voice 2 en Voice Connect. Onze engineers verzoeken om voorbeelden met aan welke zijde de audio problemen spelen. Onze engineers hebben het probleem in onderzoek. De verwachte oplostijd is op dit moment nog niet af te geven.

    Wij zullen u omstreeks 12:00 of eerder voorzien van een update op de status van de verstoring. Er zijn helaas geen workarounds mogelijk.

    Onze excuses voor het ongemak."

  • Monitoring
    07 - 03 - 2022 at 8:00 AM

    Diverse klanten melden ons dat er problemen zijn met de telefonie. Het gaat hier om gesprekken die wegvallen en klanten die de agenten niet horen.

    Vermoedelijk gaat het om een landelijke storing. Om er zeker van te zijn dat dit inderdaad zo is blijven wij de situatie monitoren.