All systems operational


Via deze site houden wij onze klanten op de hoogte bij eventuele storingen en gepland onderhoud.

We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Helaas komen storingen in de keten wel eens voor. We doen in ieder geval wat in onze mogelijkheden ligt om deze zo snel mogelijk te (laten) verhelpen. Jammer genoeg hebben we geen directe invloed op alle storingen, behalve er open over zijn. Daarom informeren wij u op deze pagina zo transparant mogelijk over lopende en opgeloste storingen.

Resolved
Glasvezelkabel tussen datacenters gebroken

Started
25 - 04 - 2022 at 6:57 AM
Status
Resolved after about 23 hours
Affected
Externe factoren

Impact

Minor outage
  • Resolved
    26 - 04 - 2022 at 6:25 AM

    Gisteravond is nog hard gewerkt om alle gevolgen van de kabelbreuk te herstellen.

  • Monitoring
    25 - 04 - 2022 at 8:20 AM

    We krijgen signalen dat de situatie hersteld zou moeten zijn. Als u desondanks toch nog problemen ervaart kun u ons bellen op 035 7009 760.

  • Investigating
    25 - 04 - 2022 at 6:57 AM

    Op dit moment ervaren sommige klanten problemen met gesprekken, de oorzaak ligt bij een gebroken glasvezelkabel tussen de datacenters. Er wordt gewerkt aan een omleiding.