Alle systemen operationeel


Via deze site houden wij onze klanten op de hoogte bij eventuele
storingen en gepland onderhoud.

We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Helaas komen storingen in de keten wel eens voor. We doen in ieder geval wat in onze mogelijkheden ligt om deze zo snel mogelijk te (laten) verhelpen. Jammer genoeg hebben we geen directe invloed op alle storingen, behalve er open over zijn. Daarom informeren wij u op deze pagina zo transparant mogelijk over lopende en opgeloste storingen.

Mobiele App inlog problemen met Microsoft Authenticatie

Opgelost
Verminderde prestaties
Begon op 10 maanden geleden Duurde 4 dagen

Getroffen

Unexus Communications Server
Updates
  • Opgelost
    Opgelost

    De nieuwe versie van de app is beschikbaar. Als de app helemaal up-to-date is werkt het weer naar behoren.

  • Monitoring
    Update

    Er wordt momenteel gewacht tot Apple de nieuwe versie van de app goedkeurt. De oplossing is in de nieuwe versie geïmplementeerd. Als er meer informatie is zullen we dit incident updaten.

  • Monitoring
    Monitoring

    Het blijkt dat dit probleem zich voordoet bij gebruikers met een iPhone. In eerste instantie leidde het onderzoek naar specifieke iPhone modellen. Bij nader inzien is geen relatie gevonden. Een update van de App is toegepast en nu in test. Het probleem is opgelost maar we blijven monitoren.

  • Onderzoeken
    Update

    Het blijkt dat niet alle mobiele App gebruikers problemen ondervinden.
    De engineers zijn nog bezig met nader onderzoek.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    Een aantal van onze klanten ervaart momenteel problemen met het inloggen op onze Mobiel App. De Microsoft Authenticatie werkt niet naar behoren. Het is wel mogelijk om met gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen.

    Excuses voor het ongemak onze engineers zijn druk bezig dit te onderzoeken