Unexus - Berichtgeschiedenis

Alle systemen operationeel


Via deze site houden wij onze klanten op de hoogte bij eventuele
storingen en gepland onderhoud.

We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Helaas komen storingen in de keten wel eens voor. We doen in ieder geval wat in onze mogelijkheden ligt om deze zo snel mogelijk te (laten) verhelpen. Jammer genoeg hebben we geen directe invloed op alle storingen, behalve er open over zijn. Daarom informeren wij u op deze pagina zo transparant mogelijk over lopende en opgeloste storingen.

Unexus Communications Server - Operationeel

100% - uptime
jan. 1776 · 100.0%feb. · 100.0%mrt. · 100.0%
jan. 1776
feb. 1776
mrt. 1776

Odido - Operationeel

100% - uptime
jan. 1776 · 100.0%feb. · 100.0%mrt. · 100.0%
jan. 1776
feb. 1776
mrt. 1776

Enreach (voorheen Voiceworks) - Operationeel

100% - uptime
jan. 1776 · 100.0%feb. · 100.0%mrt. · 100.0%
jan. 1776
feb. 1776
mrt. 1776

Externe factoren - Operationeel

100% - uptime
jan. 1776 · 100.0%feb. · 100.0%mrt. · 100.0%
jan. 1776
feb. 1776
mrt. 1776

Berichtgeschiedenis

sep. 2025

Geen mededelingen deze maand

aug. 2025

Geen mededelingen deze maand

jul. 2025

Geluidkwaliteit problemen provider ENREACH
  • Opgelost
    Opgelost

    Het probleem heeft zich niet meer voorgedaan de rest van de dag. In samenwerking met onze leverancier Enreach en Microsoft worden deze week op alle betrokken platformen gemonitord. De afgelopen weken hebben aangetoond dat de maandagochtend om 9 uur het moment is dat de spraakkwaliteit degradeert en zich in een uur weer herstelt. Afgelopen weken heeft een team van Unexus, met Enreach en met Microsoft via interne escalatie tickets samengewerkt, hieruit zijn helaas nog geen conclusies te trekken. Op maandag 14 juli aanstaande wordt er door een team van 4de lijn netwerk en telefonie engineers samengewerkt en zullen additionele logging-systemen worden ingezet om zoveel mogelijk data te verzamelen ten behoeve van verdere analyse. De engineers en escalatiemanagement werken nauw samen vanuit Unexus en Enreach om zo spoedig mogelijk tot een structurele oplossing te komen voor dit herhalende probleem.

  • Monitoring
    Monitoring

    Sinds 09.45 uur doet de storing zich niet meer voor, in afwachting van een verdere analyse door Enreach laten we deze melding open staan en blijven we monitoren. Indien u klachten krijgt over slechte geluidskwaliteit en/of vertragingen in clients willen we verzoeken deze opnieuw te melden. Op dit moment zijn er geen verstoringen meer met deze klachten.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    Momenteel zijn wij bezig om meldingen van geluisproblemen bij de provider ENREACH aan het onderzoeken.

jul. 2025 naar sep. 2025

Volgende