Unexus - Notice history

All systems operational


Via deze site houden wij onze klanten op de hoogte bij eventuele
storingen en gepland onderhoud.

We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Helaas komen storingen in de keten wel eens voor. We doen in ieder geval wat in onze mogelijkheden ligt om deze zo snel mogelijk te (laten) verhelpen. Jammer genoeg hebben we geen directe invloed op alle storingen, behalve er open over zijn. Daarom informeren wij u op deze pagina zo transparant mogelijk over lopende en opgeloste storingen.

Unexus Communications Server - Operational

100% - uptime
Apr 1988 · 100.0%May · 100.0%Jun · 100.0%
Apr 1988
May 1988
Jun 1988

Odido - Operational

100% - uptime
Apr 1988 · 100.0%May · 100.0%Jun · 100.0%
Apr 1988
May 1988
Jun 1988

Enreach (voorheen Voiceworks) - Operational

100% - uptime
Apr 1988 · 100.0%May · 100.0%Jun · 100.0%
Apr 1988
May 1988
Jun 1988

Externe factoren - Operational

100% - uptime
Apr 1988 · 100.0%May · 100.0%Jun · 100.0%
Apr 1988
May 1988
Jun 1988

Notice history

Sep 2025

No notices reported this month

Aug 2025

No notices reported this month

Jul 2025

Geluidkwaliteit problemen provider ENREACH
  • Resolved
    Resolved

    Het probleem heeft zich niet meer voorgedaan de rest van de dag. In samenwerking met onze leverancier Enreach en Microsoft worden deze week op alle betrokken platformen gemonitord. De afgelopen weken hebben aangetoond dat de maandagochtend om 9 uur het moment is dat de spraakkwaliteit degradeert en zich in een uur weer herstelt. Afgelopen weken heeft een team van Unexus, met Enreach en met Microsoft via interne escalatie tickets samengewerkt, hieruit zijn helaas nog geen conclusies te trekken. Op maandag 14 juli aanstaande wordt er door een team van 4de lijn netwerk en telefonie engineers samengewerkt en zullen additionele logging-systemen worden ingezet om zoveel mogelijk data te verzamelen ten behoeve van verdere analyse. De engineers en escalatiemanagement werken nauw samen vanuit Unexus en Enreach om zo spoedig mogelijk tot een structurele oplossing te komen voor dit herhalende probleem.

  • Monitoring
    Monitoring

    Sinds 09.45 uur doet de storing zich niet meer voor, in afwachting van een verdere analyse door Enreach laten we deze melding open staan en blijven we monitoren. Indien u klachten krijgt over slechte geluidskwaliteit en/of vertragingen in clients willen we verzoeken deze opnieuw te melden. Op dit moment zijn er geen verstoringen meer met deze klachten.

  • Investigating
    Investigating

    Momenteel zijn wij bezig om meldingen van geluisproblemen bij de provider ENREACH aan het onderzoeken.

Jul 2025 to Sep 2025

Next