Affected
- ResolvedResolved
Vanuit de provider krijgen we door dat het vanaf 12:00 beter zou moeten gaan. Mocht dit niet zo zijn kan dit bij ons gemeld worden zodat wij dit door kunnen geven aan de provider. (Graag met voorbeeld gesprekken. Tijdstip/nummer van de beller)
"Engineers hebben een mogelijke oorzaak gevonden en verholpen. De problemen zouden hierdoor moeten afnemen. Indien klanten nog problemen ervaren na 12:00, graag dit via een ticket bij Support aangeven."
- MonitoringUpdate
We hebben onderstaande verklaring gekregen vanuit de provider.
"Op dit moment is er sprake van een mogelijke verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op one-way audio op Managed Voice 2 en Voice Connect. Onze engineers verzoeken om voorbeelden met aan welke zijde de audio problemen spelen. Onze engineers hebben het probleem in onderzoek. De verwachte oplostijd is op dit moment nog niet af te geven.
Wij zullen u omstreeks 12:00 of eerder voorzien van een update op de status van de verstoring. Er zijn helaas geen workarounds mogelijk.
Onze excuses voor het ongemak."
- MonitoringMonitoring
Diverse klanten melden ons dat er problemen zijn met de telefonie. Het gaat hier om gesprekken die wegvallen en klanten die de agenten niet horen.
Vermoedelijk gaat het om een landelijke storing. Om er zeker van te zijn dat dit inderdaad zo is blijven wij de situatie monitoren.